|
Het was naar jaarlijkse gewoonte terug een leuke namiddag, de namiddag voor onze 55+ ers. Dit jaar had het evenwel iets extra. Met ondersteuning van het leader project vormden we de Veldblomme om tot een heus praatcafé. Onder het moto “ vroeger deed ik mijne was….” wisselden onze KVLV dames met de vierde klassers van Juf Maaike en Juf Sanne ervaringen en herinneringen uit over hoe het vroeger was en over hoe het nu is. Dat iedereen het leuk vond, dat merk je aan de foto’s en dat zagen wij ( de gastvrouwen Kristien en Marianne) aan de gelukkige gezichten van de kinderen en onze 55+ ers. De zelfgebakken cake en taarten ( alles gesteund op recepten van eigen bodem ) werden dan ook enthousiast naar binnen gewerkt. Een hartverwarmende namiddag die gerust in de toekomst herhaald mag worden was de slotopmerking was de slotbemerking van een van de dames Een opmerking van een 4de klasser : In het begin dacht ik dat het saai ging worden, maar ik vond het een heel leuke namiddag. Ik vond het tof dat we zoveel mochten vragen en ik weet nu hoe het vroeger was.
|